tiistai 5. lokakuuta 2010

Potilaan esittely

Moi!

Minä olen Icaros. 2,5 vuotias kiinanharjakoira. Vaikka minulla on pojan nimi, olen kuitenkin tyttö (kuten kuvastakin voi päätellä)


Harrastuksiini kuuluu agility ja palloleikit. Päätyö on kuitenkin seuran pito ja siinä olenkin tosi hyvä. Olen tämän pitäjän paras seurakoira, ainakin omistajien mielestä ;-) 

Emännän, isännän ja minun lisäksi meidän perheeseen kuuluu "pikkusisko" Nemesis, joka saatetaan mainita välillä tässäkin blogissa. Nemesis on yllä olevassa kuvassa tuo musta pallero kuvan keskivaiheilla oikeassa reunassa. Tykkään kyllä Nemesiksestä ja sen kanssa on mukava leikkiä ja viettää aikaa, mutta tämä blogi keskittyy pää asiassa minuun ja minun kuulumisiin.

Tässä vielä parempi kuva Nemesiksestä (ja minusta) elokuun alussa 2010 kun oli kunnon helteet.


Minulla on muutama lempinimi kuten "Sipuli" ja "Pikaros". Tässä blogissa minua voidaan kutsua lyhenteellä I.C.

Loppuun lisään vielä kuvan kevät talvelta 2009 jossa harrastan parasta vapaa-ajan vietettä mitä tiedän, nimittäin pallon noutoa.



2 kommenttia:

  1. Märkiä lipaisuja ja hirvittävästi jaksamista IC-siskolle ja koko perheelle toivoo Pilkku-veli perheineen<<<<<<<<3

    VastaaPoista